URANJAUČA LAMPA ZA LOV LIGANJA I SIPA

-->Novi proizvod našeg i vašeg inovatora koji je odnedavno na tržište , može ga se nabavit s regulatorom ili bez njega. Jačina svijetla je u rangu dosadašnjih uranjajući epruveta ali s velikom razlikom jer troši 15 puta manje energije kad gori pod punim kapacitetom a razlika može biti i veća ako se koristi regulator jer se s njim može smanjiti jačina svijetla i samim time i potrošnja. Znači dobili smo proizvod koji u potpunosti zamjenjuje dosadašnji plinski feral.

  • Potrošnja je 0,3Ah
  • Boja svijetla je bijela
  • Kut isijavanja svijetla je 360
  • Jaćina svijetla je 150 luksa
pr. Ako imate akumulator snage 45Ah potrošnja po satu 1,92 Wati uz potrošnju od 40% akumulatora,a da ne dopunjavate akumulator možete svijetliti 200sati. Vijek trajanja uranjajuće lampe je 100000 sati ili 10godina

  • Pakovanje 17X17cm

Unutrašnjost pakovanja

Sadržaj:kabel,lampa,štipaljke za +,-

Na dubini 5m

Kao svitlo u brodu


  • Gabaritno je mali može stati u đep kaputa.
  • Znači ne zauzima veliki prostor u brodu.
  • Otporan je na udarce i ako vam padne neće se razbit
  • Mala potrošnja a velika jačina svijetla
  • S akumulatorom od 60 am/sati svijetli najmanje 180 sati
  • Ne grije se, tako da može poslužiti kao i vanjska rasvjeta u brodu.(ali za kratko vrime, nije preporučljivo na duže vrijeme da gori izvan mora,vode)
  • Najjeftinija led lampa za lov liganja na tržište.
  • Osnovna izvedba nema regulatora (za smanjit i povecat svijetlo)
  • Po zelji moze se narucit s regulatorom
  • Može se naručit
    mob. 0915147525 ili e-mail jumbo@tele2.hr

REFLEKTOR S LED RASVJETOM MOŽE DA SLUŽI ZA RAZNE NAMJENE: LOV LIGANJA,NA BRODU ISPRED KUČE I SLIČNO

LAMPA KOJA IMA NAMJENU KAO I REFLEKTOR

Namjena visece lampe je raznovrsna. Koristi se kao umjetno svijetlo( feral )za lov liganja i sipa. Lampa je nadvodna a ne podvodna kao dosadašnje lampe. Montira se s boka brodice sa nosacem, ili vezujuci konopom tik uz bok brodice.Može se koristiti za rasvjetu na brodici.
Takoder se koristi kao rasvjeta u kucama ili vikendicama gdje nema sprovedene struje.
A koje koriste solarni sustav kao izvor energije preko akumulatora.
Lampa ima u sebi specificnu elektroniku koja se sastoji od, zaštite krivog polariteta
(zamjena plusa i minusa). Zato lampu možete upaliti tek kad je polaritet ispravan.
Na lampi se nalazi regulator jacine svijetla (potenciometar) a njime ujedno regulirate i potrošnju lampe od 0,5 do 2,2 ampera.
Na lampi se nalazi i pretvarac koji osigurava stabilan rad lampe od 9 do 14 volti (radni napon je 12 volti).
ZAŠTO JE OVA LAMPA BOLJA OD DRUGIH??
Prvo zato što se jacina njezinog svijetla može podešavati.
Naime dobro je poznato da kad se lignje podignu na površinu privucene jakim svijetlom, svijetlo treba skroz ugasit
ili prigušit što nam ova lampa omogucava kao i klasicni feral na plin. Drugo veoma mala potrošnja u odnosu na dosadašnje uranjajuce lampe.
Jaka prodorna moc je do 12m
Tako da akumulator od 12 volti i 50 amper sati daje struju s najacim svijetlom od 2,2ampera 24 sata
normalno što je slabija jacina svijetla akumulator se sporije prazni.
Žarulja koja se koristi u lampi je štedna od 55wati a daje snagu svijetla kao klasicna žarulja od 400 wati
Dimenzije lampe su : dužina 67cm-širina 15cm- visina 14cm

Može se naručit
mob. 0915147525 ili e-mail jumbo@tele2.hr


Izgled lampe iznutra

Prodornost lampe na 10m

Svitlo na moru

REGULATOR JACINE SVIJETLA

Ovjde vidimo regulator koji je spojen na dosadašnoj klasičnoj uranjaučoj lampi za lov liganja, što oće reć da i na već postojeće uranjajuće lampe možete možete dodati regulator, i stime povečat ili smanjit jaćinu svijetla.

REGULATOR

( za uranjajucu lampu kao i za led rasvjetu na 12 volti)

Koristimo ga kod uranjajuce lampe za lov liganja.
Pomocu njega možemo regulirati jacinu svijetla lampe od 5 do 100%
,a tako regulira i potrošnju akumulatora.
Regulator radi na napon 12 volti snage do 100 wati .
Regulator se nalazi u vodootpornom kucištu,
a elektronika omogucava stabilan rad.
S zaštitom od krivog polariteta, kratkog spoja
i bez grijanja regulatora.
Prikljucak regulatora!
Radimo s štipalicama ili s auto utikacem za upaljac.
Dimenzije regulatora su;
dužina—75mm
Širina—50mm
Visina—25mm


Slike pokazuju izgled regulatora


BRODSKA RASVJETA

Boja led svijetla se radi da bude identična klasičnoj rasvjeti. Manje se griju od klasićne žarulje što povečava vijek trajanja kompletne rasvijetne armature i povečava vijek instalacija u brodu. Tako da se može staviti veča led rasvjeta ,a da se ne optereti instalacija. U ovom programu se nude kompletna led rasvijeta za opremanje plovila pr. bočna,jarbolna,krmena,kabinska i slićno.
.

pr. krmeno led svijetlo


razni umeci žaruljica jaćine po izboru ovjde je konkretno od jarbola žaruljica


U unutrašnjosti se nalazi led diode jaćine 50 luxa


Led svijetlo za rasvjetu u brodu može se montiratii i na platformu ili vijcimai na silikon s brtvom ili bez.Svjetlo sadrži 33 a može ih biti i do 38 SMD 5050 ledica i ima snagu svijetla do 150 luxa,600 lumena a ukupne snage 5 do 8 W ,a svijetli kao halogena od 50 W, vrlo jakog sjaja i nalazi se u vodo nepropusnom kučištu otporno i na udarce i prodor mora s 2 metra kabela a može se naručiti i elektronski regulator jačine svijetla a ako se montira u paru takva izvedba se može koristiti i za lignjolov. Boja:vodeno bijala Potrošnja:0.15 A-0.6A Napon:12V Kolor:5500K Snaga:do 8W Dimenzije:100x40x10mm cijena:270 Kn-450kn ovisi od izvedbe Mob:0915147525 size="-0">Može se naručit
mob. 0915147525 ili img src=" width="led.jpg">> e-mail jumbo@tele2.hr


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CRNI DIM IZ DIZEL MOTORA
Crni dim koji izlazi iz vašeg dizel motora može znaciti loš odnos zraka i goriva. Provjerite filter od zraka, možda se cini u redu ali neki jeftiniji filteri od zraka ne propušaju dovoljno zraka. Takoder pregledajte dali su možda cijevi propale ili je zacepljena ispušna cijev.Problemi s pumpom od goriva takoder mogu biti uzrocnici crnog dima.A najsigurnije je pozvati mehanicara

TORPEDO

( naprava za odapinjanje peškafondi i skosavica)

Naprava je efikasna 100% jedino ako je zapela
za mrižu ili konop tu nema pomoci.Rukovanje je jednostavno,najlon se provuce kroz vodilice
na torpedu i samo se pusti u dubinu.
Izrada ide ovako,uzmemo jednu cijev od inoxa,promjera 2,5cm- dužine 15cm
na nju zavarimo 2 vodilice s tim da prolaz kuda ulazi najlon
bude suprotno u odnosu na onu 2 vodilicu
Cjev napunimo olovom ili betonom da dobije na bzini i s tim pravu funkciju torpeda.
Na cjev probijemo jednu rupu,kroz koju vežemo konop (oko 30m)
I To Je To

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SUŠENJE PINELA

Sušenje i cijedenje kistova nakon posla, pranja i ispiranja, uvijek predstavlja problem jer se sve to mora ciniti
na posebnom mjestu i iznad posebne posude kako se ne bi zaprljao okolni prostor. Umjesto raznih posuda, kao efikasno rješenje možemo iskoristiti najobicniju praznu teglicu.
Naravno, uz odredene modifikacije! Kroz poklopac teglice probušimo otvor dovoljno širok da kist može proci do dna. Zatim nam je potrebna još jedna obicna štipaljka kojom ce se kist pridržavati
na poklopcu teglice ovako kao što prikazuje fotografija, vodeci racuna da dopire do visine od nekih 5 centimetara od dna teglice. Ostavimo li neko vrijeme kist u prikazanome položaju, on ce se ocijediti, i dlacice ce mu ostati u ravnom položaju te ce sve ostati uredno i cisto. Naravno, s vremena na vrijeme teglicu treba i malo isprati od ocijedenog razrjedivaca ili zamjeniti s drugom

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KLUPICA

Svaki nauticar ima svoje omiljeno mjesto na plovilu. Za mnoge, to je uz timun!
No, veliki broj moreplovaca voli sjediti i uživati na pragu ulaza u kabinu.
Ipak, to mjesto ne predstavlja uvijek i najudobniju poziciju za sjedenje! Mala širina praga i izrazito neudobna podloga ne omogucavaju dugotrajno sjedenje.
Medutim, ako bolje promislimo, u kucnoj radinosti možemo izraditi odgovarajuce sjedalo koje ce nam omoguciti sate i sate ugodnog sjedenja.
Bit je u tome da prag posluži kao postolje sjedala. Drveno sjedalo koje možete vidjeti na ilustraciji, ima dvije noge i odgovarajuce procjepe u svakoj nozi kako bi se moglo postaviti na prag, kako to prikazuje ilustracija.
Sama površina sjedace površine ovisit ce o konstituciji i afinitetima vlasnika, a najviše pažnje treba obratiti na procjepe u nogama. Ako su preširoki, sjedalo nece biti fiksno vec ce se pomicati, pa je potrebno malo preciznosti i fine dorade.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PODIZAC

Svakodnevno bacanje parangala i mreža je poprilicno iscrpljujuce.
Pogotovo njihovo podizanje, kad se svaki centimetar mora podignuti na ruke.
A ponekad se radi i o stotinama metara... Kako bismo barem malo olakšali tu mukotrpnu radnju kod manjih plovila
koja nisu opremljena hidraulickim vitlom za podizanje mreže, možemo se poslužiti ugradenim zakretnim valjkom s izdignutim bocnim
rubovima preko kojeg bismo podizali mreže ili parangal. Promislimo li bolje, gotovo idealno može poslužiti motovilo najbolje od tvrde plastike
na koju se namata tanji konop, celik-celo, žica ili nešto slicno. Pritom valja uzeti motovilo manjih dimenzija,
visine oko 30 do 40 centimetara. U našem slucaju radi se o širini jer ce špula biti postavljena bocno. No, da bi patent uopce zaživio potrebno motovilo treba postaviti na odgovarajuce postolje. Postolje sa motovilom može se ugraditi na pramac ili
po boku, kao što prikazuje priložena fotografija. U našem slucaju radi se o celicnom postolju s nosacima valjka koje je postavljeno
na sami bocni rub plovila. Prilikom ucvršcivanja postolja vijcima za trup plovila valja koristiti inoks vijke te sve rupe zaštiti specijalnom masom za brtvljenje a najbolje je sikafleks za more.
Kroz središnji otvor motovila treba provuci osovinu kako bi se motovilo mogla slobodno vrtjeti. Treba dobro paziti da rupa bude dovoljno široka
kako bi se osovina s vremenom mogla nesmetano podmazivati i zakretati. U protivnom, ne bude li se motovilo glatko okretala, nece previše olakšati podizanje. Nakon uspješne ugradnje, podizanje mreža i
parangala bit ce uvelike olakšano. Metri i metri mreža ce se i dalje teško podizati, ali sada makar malo lakše.